środa, 20 czerwca 2012

Katie Eary SS13

Katie Eary's SS13 collection is undoubtedly beautiful. Just look at these fabulous prints, amazing colour contrasts, accesories and skateboards. Damn! I love gold!

Jeżeli lubicie rybki pływające w błękitnej lagunie, barokowy przepych i przede wszystkim ZŁOTO, kolekcja Katie Eary na wiosnę-lato 2013 zdecydowanie powinna was zachwycić. Niezwykłe zestawienia morskiego świata z motywem rocaille i silne kontrasty mogłyby wydawać się przerysowane, jednakże w połączeniu z prostymi, prawie skejterskimi formami, nabierają świeżości. Całość załagodzona została białymi dodatkami takimi jak sportowe buty, torebki z rybią zawieszką, czy deskorolki o bajecznych wzorach.  Ja jak najbardziej chwytam haczyk i marzę o złotej rybce, która pozwoliłaby mi mieć takie cuda w szafie.



3 komentarze:

  1. Crazy prints!
    Love them!

    Xoxo
    http://fashionismyonlydrug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. racja , świetne printy i ciekawe polączenie z deskorolkami i jednolitymi dodatkami,też chętnie ugościłbym w szafie kilka ubrań , chodź kompletowałbym je chyba troche bardziej kontrastowo , góra z dołem , żeby mniej się zlewały wzory ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podobają się buty. Klasyczny, atrakcyjny fason - taki, jak lubię najbardziej. Co do reszty stroju ciężko mi się wypowiedzieć, bo rzadko bywam w cyrku ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...