wtorek, 28 sierpnia 2012

TABULA RASA


jeans RA/ shirt RA/

Wiosnę/ lato 2013 na wybiegach zdominowała biel. Chłopcy (bo ciężko powiedzieć, by byli to mężczyźni) prezentowali pojęcie tabula rasa w najrozmaitszych formach, często zaskakujących. Biel to niewinność, biel łagodzi obyczaje. Przypisana jest generalnie tym dobrym. Ale co z królową śniegu?
 Moja czysta karta na wstępie wypełniła się mało szarmanckim słowem, dając upust nasilającej się frustracji. Uciska mnie ciasnota horyzontów, brak jakiejkowiek chęci samodoskonalenia się, zdobywania wiedzy. Uciska mnie wpajanie od małego definicji demokracji, jakoby wszyscy byli równi. (W tym momencie przed napis na mojej koszulce dodajcie słowo "BULL".) Przerażają mnie masy, które mnie otaczają,  i fakt, że nie mogę (mogę?) nic na to poradzić. Na szczęście Was to nie dotyczy, bo właśnie to czytacie.
Mam na imię Kaj, mam lat dwadzieścia i w sercu odłamek zwierciadła.
Dziękuję, pozdrawiam.




7 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...