czwartek, 25 kwietnia 2013

Lapis lucidus

Molly Nilsson- I Hope You Die

Stopniowo będę uzupełniał tę welurową bluzkę kolejnymi "kryształowymi" krzyżykami w imię mojej wizji, bo jednorazowy zakup kilkudziesięciu kosztowałby mnie majątek, zwłaszcza że wolę przetracić pieniądze na inne bzdury. Cóż, nadal pozostaję w ciemnych klimatach, tym razem tylko z odrobiną *SPARKLE*SPARKLE*, co (uwierzcie mi na słowo) najlepiej prezentuje się w nocy przy światłach z ulicy.  Moje najwierniejsze buty odnalazły świetnego kompana do tworzenia skrzącej się dyskoteki. Huh!
Zdjęcia: Kokijaże♥.


10 komentarzy:

  1. jak ja kocham Twoje gify!

    i ta mina groźna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, mam też śmiejące się, ale takie są fajniejsze ;))

      Usuń
  2. oooh, historyk sztuki;:)

    OdpowiedzUsuń
  3. long time to see you always cool

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał świetna stylizacja, podziwiam! Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie ;)

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego ja tu wcześniej nie trafiłam? Świetny blog, uwielbiam ludzi z pomysłem na siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm, pewnie cała bluzka w tych krzyżykach wyglądałaby nieziemsko, ale tak też jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...