niedziela, 26 maja 2013

Josh Tafoya



W środę odbył się jak co roku pokaz koronujący żmudną naukę studentów szkoły Parsons. Absolwenci prezentowali swoje projekty na tym samym wybiegu, na którym swoją karierę z biznesem mody zaczynali m.in Marc Jacobs, czy duet Proenza Schouler. Muszę przyznać, że pokazy stały na bardzo wysokim poziomie, a niektóre z prezentowanych sylwetek były wręcz  z n i e w al a j ą c e ! (Pomyśleć tylko, jaka świetna przyszłość czeka tych młodych, mega zdolnych projektantów,damn!) Najbardziej jednak zachwyciły mnie rzeczy od Josha Tafoyi. Nakombinował w komputerze kolaże z Justinem Bieberem, Seleną Gomez, Lady Gagą, Ke$hą, Kreayshawn, Billim Joe, Zombie Boyem i oczywiście Britney tworząc w ten sposób małe arcydzieła internetowego syfu w formie godnej wyjścia na ulice. Totalnie odjechane!
PICS: Serena Dahye Goh



6 komentarzy:

  1. ojaaa *_* chce tą z Miley.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbyś napisał, że to Ty zaprojektowałeś to wcale bym się nie zdziwiła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przejrzałam prawie wszystkie Twoje posty, masz mega wciągającego bloga (albo mega wciągający blog- nigdy nie wiem co jest poprawne ;)). A co do projektanta to moim marzeniem było skończyć tą szkołę, niestety dla mnie już za późno ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing colection

    New post on the blog:

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie genialne te kolaże! Ja ostatnio pomagałam przy pokazie absolwentów mojej szkoły i zastanawiałam się właśnie kto z nich będzie następnym 'wielkim' nazwiskiem

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...